2014. október 31., péntek

4. rész








Reggel felkeltem és a szokásos teendőimet végeztem. Kellemes idő van kint így felvettem egy farmernadrágot, egy fehér csipkés felsőt, hozzá egy sálat , farmer "felsőt" és egy Vans cipőt.


, és lementem reggelizni. Miután megreggeliztem beültem a tv elé , és beraktam egy jó kis filmet . Fél órával később elkezd csörögni a telefonom 'Foxes- Holding onto heaven' száma. Felveszem majd látom hogy Neymar hív. -Szia drága.-Mondja a telefonba.


-Szia.-Válaszoltam.


-Azt szeretném megkérdezni , hogy lenne -e kedved eljönni az edzésünkre ?


-Persze, nagyon szívesen elmegyek.-Mondtam neki mosolyogva .


-Rendben akkor majd érted jövök egy óra múlva.


-Rendben.-Majd leraktam a telefont.






Miután leraktam a telefont visszaültem a kanapéra,és folytattam a film nézést. Csillagainkban a hiba című filmet néztem. Nagyon érdekes egy film, és maga a film . Annyi igazság van benne az életről, a szerelemről, a boldogságról és a szomorúságról . De azt nem gondoltam volna hogy a film végén sírni fogok. Miután megnéztem a filmet , ránéztem az időre és láttam hogy nem sok időm maradt , így gyorsan elintéztem egy-két dolgot és már itt is volt Neymar. Kimentem az ajtón, majd beszálltam a BMW-be ahol a barátom várt. Egy puszit nyomtunk egymás szájára és már el is indultunk. Az oda fele út csendben telt de hamar odaértünk. Kiszálltunk a kocsiból és kézen fogva mentünk be. Oda értünk az öltözőhöz én addig kint megvártam a folyosón. Közbe arra jött Messi és oda jön hozzám.


-Szia Neymar barátnője, miújság van veled?-Kérdezi


-Szia , jól köszi , és te honnan tudsz róla? -Kérdezek rá.


-Hát el mondta Ney . Már a többiek is tudják.-Mondja


Elmondta nekik, de nekem nem szólt róla semmit?


-Jaa.-Mondtam.


-Na itt vagyok .-Szólalt meg Neymar az öltözőből.






Kimentünk a pályára és már a többiek kint eddzetek. Neymar oda kísért a kispadhoz , majd egy csókot nyomott a számra . Én leültem a padra és onnan néztem az edzést. Két óra múlva vége lett,én pedig vissza mentem a folyosóra és megvártam a barátomat . Miután végzett kimentünk a kocsihoz majd beültünk. -Nem lenne kedved velem eljönni ebédelni?-Kérdezi


-De , nagyon szívesen.


Majd elindultunk a McDonalds-ba. Mikor odaértünk , oda mentünk egy üres asztalhoz. Neymar elment rendelni én pedig addig leültem és a telefonomat kezdtem babrálni. 10 perc után meg is érkezik a megrendelt kajákkal. Miután az összes ételt eltávolítottuk elindultunk haza. Megkértem Neymart hogy vigyen haza. De nem haza vitt , ha nem magához. Mikor megérkeztünk hozzá udvariasan előre engedett majd becsukta az ajtót. Rögtön megjelent előttem a kis szőke herceg Davi Lucca. Rögtön oda is futott az apjához és felkapta.


-Nézd csak Davi ? Szeretném bemutatni neked a barátnőmet Jessicát.-Mondja a szőke fiúnak.


-Szia .-Köszön Davi


-Szia , nagyon örülök hogy megismerhetlek.-Mondtam mosolyogva. Majd Ney letette a kisfiát. Oda hozott hozzám egy labdát , jelezve avval hogy szeretne játszani. Letette a labdát majd elkezdtük egymásnak oda - vissza rugdosni . Neymar a falnak dőlve nézte és mosolygott. Majd mikor már kijátszottunk magunkat Davi jelezve azzal az apjának hogy elfáradt , felvette majd felvitte a szobájába hogy aludjon egy picit. Rögtön el is aludt. Addig én lent maradtam és körbe néztem hogy milyen rohadt nagy egy ház ez. Sok fényképet találtam ahol Neymar a csapatával vagy az apjával , Davival vagy a húgával Rafaellával van. Igazán jól eső érzés fogott el, hogy mennyire szerethető egy család . Mikor le jött Neymar , amit én természetesen nem vettem észre , oda jött mögém majd hátulról átkarolt és a fülembe súgta - Szeretlek.-Mondja


-Én is .-Felelem majd megfordultam és megöleltem . Kicsit még ott maradtunk és beszélgettünk majd megkértem hogy vigyen haza. Beszálltunk a kocsi és elindultunk. Mikor odaértünk elköszöntünk egymástól , majd kiszálltam a kocsiból. Bementem az ajtón és felmentem a szobámba. Unatkoztam, így elkezdtem rendet rakni.


3 megjegyzés: