2014. december 28., vasárnap

7.rész 

Másnap elég későn keltem. Úgy jelzett a telefonom hogy fel kéne kelni , mert apa ma jön haza. Kikeltem az ágyból és elvégeztem a napi rutinomat. Felvettem egy kényelmes szettet , 

majd lementem a konyhába és csináltam magamnak reggelit.
Miután ez megvolt, el is fogyasztottam , majd gondoltam elnézek Neymarék edzésére . Van bőven időm addig amíg apa haza nem jön.  Kimentem a házból , fogtam egy taxit és elmondtam a sofőrnek hova vigyen el.  Kis idő után meg is érkeztem, kifizettem az utat. A hátsó ajtón mentem be, mivel elől ott álltak a biztonsági őrök . Mikor beértem láttam hogy már edzenek  ,így észrevétlenül kimentem a pályára és leültem a kispadra. Alig telt bele néhány perc , de Neymarnak sikerült észrevennie . Egy puszit küldött a kezével felém, amit én viszonoztam is. Mikor vége lett, rögtön megláttam a felém közeledő Neymart. 

-Szia Jess! - Nyomott egy csókot a számra.
-Szia. - Majd viszonoztam.
- Hát te?   Nem úgy volt hogy apukád ma jön haza? - Lepődött meg-
-De, jön is haza ma, csak mivel apa estefele jön haza, így gondoltam megnézlek titeket.
-Jaa. Várj meg  míg elkészülök és utána mehetünk .
-Hova? - Kérdeztem.
-Daviékhoz. Ezen a héten nálam lesz. 
-Értem . Akkor siess , mert már alig várom hogy láthassam azt  a kis csöppséget. -Mosolyogtam el magam. 


Addig amíg Neymar készülődött , egy ismerős hang szólított meg. 

-Szia! -Köszönt Bartra . 
-Szia. De rég láttalak már, hogy vagy?Mellissa ? - Kérdeztem.

- Hát jól.  Ő is jól van. És te?
-Szintén. 
-Figyi pénteken lesz meccsünk. Ha van kedved , szívesen  eljöhetsz. -Tette fel az ajánlatot Bartra.
-Ki nem hagynám. -Mondtam.
-Akkor majd találkozunk. Ja? és este 7-kor lesz.
-Rendben . -Majd elköszöntünk. 

Pár másodperc után kijött Neymar az öltözőből  és elindultunk kéz a kézben  ki a bejárathoz. Beszálltunk a kocsiba és elmentünk Daviért.  Mikor odaértünk ,   Carolina , Davi anyja  nyitott ajtót .

-Sziasztok. -Köszönt  kedvesen Carol. 
-Szia, Daviért  jöttünk. Ha nem baj, akkor ezen  a héten  nálam lesz. -Mondta ney.
-Ja, persze, nem baj, gyertek be.- Mondta Carol.

Mikor beléptünk ,Ney oda ment Davihoz , majd felvette  és  az arcára egy puszit adott.

-Amúgy jessica  Alba vagyok. -Nyújtottam a  kezemet Carol felé.
-Carolina Dantas . Örülök hogy megismerhetlek .  Te lennél Neymar új barátnője? - Kérdezte .
- Igen , én. -Válaszoltam.
-Mióta vagytok együtt?
-  1 hónapja .
-Remélem Neymar vigyázni fog rád!- Mondta Carolina
-Remélem.

-Szija Jessica, jajj de jó hogy itt vagy. -Jött  oda hozzám Davi.
-Szia te kisember . De rég láttalak már. -Majd  leguggoltam hozzá , és megsimogattam az arcát. 
-Mehetünk? -Szólalt meg Ney
-Igen.   Szia Carol.
-Sziasztok.


Majd beszálltunk a kocsiba és elindultunk Neymarékhoz . Mikor megérkeztünk , és beléptünk a  házba, azt hittem hogy csak képzelődök . Ja, nem , nem képzelődök . Olyan nagy és szép ez a ház. 

-Neymar, ez a ház ez, ez valami csodaszép . És  nagy.- Tettem hozzá.

-Tudom. Majd ha a feleségem leszel , itt fogsz lakni.-Majd kacsintott 

-Aha! -Vigyorogtam el magam.
- Jessica, ki jössz velem játszani? -Jött oda hozzám Davi. 
-Persze, gyere.-Majd kimentünk a  hátsó udvarba.

Majd elkezdtük egymásnak rugdosni a labdát. Neymar meg csak állt, és nézett. Miután jól kijátszottuk magunkat , megnéztem, az időt és kértem Neymart , hogy ha tud vigyen haza, mert apa nemsoká itthon lesz.  Így is lett.  hárman beültünk a kocsiba ,és elindultunk . Mikor megérkeztünk elköszöntem Davitól, majd Neymarnak egy  puszit adtam a szájára búcsúzásképpen .  Kiszálltam a kocsiból és elindultam be a házba.  Egy fél órára rá, megérkezett apa is.

-Szia apaa! - Öleltem meg, majd egy puszit adtam az arcára.

-Szia  Jess.-Ölelt meg. 
-Milyen volt az utad ?
-Fárasztó.-Válaszolta apa.
-Összeütök egy finom vacsit. Oké.
-Rendben.- Mondta apa , majd lepakolt.


Majd elkezdtem főzni. Apa kedvencét csináltam . Spagettit. Miután készen lett,  megterítettem az asztalt, majd szóltam apának hogy jöhet enni.

-De nagyon finom.- Dicsért meg apa. 
-Köszi. Ez az első , mivel mindig te főzöl . -Mosolyogtam. 

Miután megettük a vacsit,  apa szólt hogy elmegy letusol és lefekszik aludni , mert nagyon elfáradt . Beraktam a tányérokat a mosogató gépbe , majd leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.  Majd valahogy éjfél tájt aludtam el a kanapén. 



Sziasztok!:) Mint mondtam , megpróbáltam hamarabb és hosszabb részt hozni. Jó olvasást.:)
ÉS HA TETSZIK , AKKOR VALAHOGY JELEZZÉTEK! Thanx!:)



4 megjegyzés: