2014. december 20., szombat

Sziasztok. Mint mondtam sajnálom, hogy eddig nem jött ki új rész  csak nagyon  elfoglalt voltam..:/ 
De mivel itt a szünet így 2 részt fogok megírni  . Itt is az egyik.:)
ui: sorry kicsit rövid lett, de a kövi hosszú lesz.:))
jó olvasást mindenkinek és feliratkozni ér!


6 rész

Miután   Neymar haza hozott, a szobám felé vettem az irányt. Eldobtam magam az ágyon és csak sírtam. Nagyon fájt hogy Am itt hagyott. De meg kell szoknom ezt az egészet. Miután kicsit lenyugodtam és már nem sírtam , bekapcsoltam egy kis zenét hogy kicsit feldobja a hangulatom . Épp OneRepublic - Love Runs Out  számát hallgattam , mikor megcsörrent a telefonom.
-Szia kicsim, jobban vagy már? -Szólt bele a telefonba Neymar.
-Szia, igen, kicsit már jobban .-Mondtam
-Akkor jó . Örülök neki , de most én most leteszem, mert el kell mennem Rafaellahoz. Csak gondoltam felhívlak hogy megkérdezzem hogy hogy vagy. Még majd beszélünk , Vigyázz magadra  baby . Szia.-Köszönt el 
-Rendben, te is . Szia. -Majd letettem a telefont.

Már este fele járt az idő így fogtam magam és lementem a konyhába, és készítettem egy kis palacsintát. Miután elkészült, fogtam magam és leültem az asztalhoz és enni kezdtem. Ahhoz képest hogy életemben először most csináltam palacsintát, egész jól sikerült. Miután megettem az összeset ki mentem a hátsó kertbe és leültem a hintaágyra. A telefonomat nyomkodtam és a képeimet nézegettem ahol Amandaval vagy Neymarral vagyok.  Jól esett ezeket újra megnézni . Vissza emlékeztem azokra a pillanatokra amikor ezek készültek.    Fél 10 fele bementem és a fürdő fele vettem az irányt. Jól esett egy kis forró fürdő. 'Hosszú és fárasztó napom volt..' mondtam magamba, majd bementem a szobába és elmentem aludni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése