2015. január 17., szombat

9. rész

Part 1.


Reggel finom illatokra keltem. Éreztem egy kis palacsinta , és pizza illatot. Kikeltem az ágyból majd a szobapapucsomba csúsztattam lábaim és lementem.

-Jó reggelt  ! Hm de finom illatok szállnak a levegőben.
-Jó reggelt  Jess - Mondta apa. 

Odamentem a hűtőhöz majd kivettem egy rostos üdítőt majd pohárba öntöttem és leültem az asztalhoz. Mikor készen lett a reggeli, apa is leült és együtt  reggeliztünk meg. Miután már jól laktunk felmentem a szobámba majd átöltöztem . Bementem a fürdőbe megfésültem a hajam, majd kivasaltam . Csipogni kezdett a telóm miszerint üzenetet kaptam. Neymar írt üzenetet  amiben az állt : 

 Volt még egy órám addig felmentem a közösségi oldalaimra . Fogtam a laptopot majd letöltöttem egy filmet . Azután elkezdtem nézni.  Egy óra múlva felszól apa hogy menjek le, mert megjött Neymar. lementem a lépcsőn majd megöleltem Neyt. 

-Mi elmegyünk apa. Majd jövök.
-Rendben , sziasztok.

Beszálltunk a kocsiba majd elindultunk . Az út nagyjából csendesen telt. Mikor odaértünk , bementünk a házba majd egy pillanatra megálltam . Hirtelen a derekamon két kezet érzetem meg.

-Szeretlek -Suttogta a fülembe Neymar majd a nyakamra  egy csókot lehelt.
-Én is téged.-Majd heves csók csatába kezdtünk .
-Davi hol van? -Suttogtam bele a csókunkba .
-Rafaellánál.-Válaszolta Ney.

Felvitt a szobájába majd....

Sziasztok. Kis késéssel meghoztam a kövi részt . Véleményeiteket most is szívesen meghallgatom.:)
Remélem tetszeni fog, jó olvasást .

2 megjegyzés: