2015. január 21., szerda

9.rész  PART 2

Felvitt a szobájába , majd pólóm alá nyúlt és levette azt. Ajkunk újra összeért. Felkapott majd az ágyra fektetett. Levettem róla a pólóját  majd ajka a nyakamat vette célba .

-Szeretlek .-Mondta Neymar majd megcsókolt .
-Én  is szeretlek. .-Válaszoltam majd elmosolyodtam .

Neymar  a nadrágomat vette célba . Már majdnem  levette  rólam de én megállítottam .

-Ne haragudj Neymar , de én erre még nem állok készen. Nekem ez még gyors. Nem szeretnélek megbántani. -Mondtam .
-Oh, értem én , nincs semmi gond . Majd szólj ha készen állsz .Tudok várni. -Kacsintott.
-Köszönöm hogy megértesz. Köszönöm.-Mosolyogtam el magam.


Felvettem  a ruhámat , Ney is majd lementünk a nappaliba . Leültem a kanapéra majd Neymar is egy tál pattogatott kukoricával. Kerestünk egy jó kis filmet majd elkezdtük nézni.  Mikor 1 óra múlva vége lett , megkértem Neymart hogy kísérjen haza. Fogtuk magunkat majd elindultunk . A rádióban a kedvenc számunk ment amit el is  kezdtünk énekelni . Mikor megérkeztünk egy csókot nyomtam barátom szájára majd a házba mentem. 

-Szia , megjöttem.
-Szia Am .-Kiáltott le az emeletről apa.

A konyha felé vettem az irányt  majd kerestem valami ennivalót .  leültem az asztalhoz majd elfogyasztottam az ételt. Felmentem a fürdőbe majd lezuhanyoztam és befeküdtem a laptopommal együtt az ágyba. Megnéztem a twitter-t , facebook-ot . Kaptam néhány üzenetet , de leginkább a jelölések volt az ami sok  volt.   Nézelődtem még rajta kicsit majd éjfél tájt elmentem aludni. ...


Sziasztok!:) Meghoztam a 9.rész folytatását.

Úgy  volt hogy hétvégén lesz fent a rész, de volt időm és gondoltam hamarabb felrakom :) 
Jó olvasást. és a megjegyzéseket várom.!:);):D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése