2015. február 14., szombat

11.rész

Reggel a telefonom  csörgésére ébredtem. A kijelzőn Neymar  neve volt.

-Jó reggelt angyalom . -Köszönt Ney.
-Neked is .-Mondtam rekedtes hangon .
-Figyi holnap tartok szülinapi partyt. Este kilencre várlak.
-Oké.
-Majd még beszélünk szia.
-Szia.

Hm..Ez fura volt. Na mindegy . Felkeltem az ágyból , felöltöztem majd lementem reggelizni. Annyira nem voltam éhes, így csak almát ettem.

-Jó reggelt apa.-Köszöntem.
-Jó reggelt. Sajnos megint el kell mennem üzleti útra. De egy hét múlva jövök. 
-Ennyire sietsz ?-Lepődtem meg.
-Igen, már így is késésben vagyok. Vigyázz magadra .
-Rendben ,szia. 

Miután apa elment gondoltam veszek valami csinos ruhát hogy Neymar  party-án jól nézzek ki. Felvettem  a cipőmet majd elindultam shoppingolni. Könnyebb lenne ha lenne kocsim,  tíz perc alatt benn lennék a városba. vagy még annyi se. De be kell érnem a sétával. Bekapcsoltam a telefonomon a zenét . Legalább nem unatkozok  sétálás közben .  tizenöt per c után végre beértem a városba. A legközelebbi ruhabolthoz vettem az irányt, ahol találkoztam egy rég  látott ismerőssel. 

-Antonella?
-Jessica?
-Igen.
-Jaj de jó. Végre látlak. -Örült meg Anto.
-Én is örülök .  Rég láttalak. Hogy vagy? -Kérdeztem meg.
-Ép ruhát választok Neymar szülinapjára .
-Én is. Én is épp ruhát vettem jönni. Messi jól van?
-Igen , ő ép otthon van a kis Thiagoval. 
-Add át neki üdvözletem.
-Átadom.

Elkezdtem ruhákat keresni . Sok keresgélés után megtaláltam a hozzám illőt . :
Megvettem a ruhát, és haza indultam.  Mikor hazaértem ittam egy kis vizet  majd a ruhát felvittem. Kimentem a hátsókertbe , majd a hintaágyba ültem és elkezdtem zenét hallgatni. Dél körül bementem a házba majd csináltam magamnak ebédet.  Mikor megettem,  felmentem a szobámba . megnéztem a közösségi oldalaim , majd arra lettem figyelmes hogy csöngetnek. Lementem, majd kinyitottam az ajtót.

-Jó napot! Ön Jessica Alba?- Kérdezte az úr.
-Igen én vagyok.
-Meghoztuk a kutyusát.
-De nem úgy volt hogy holnap jön?
-De , de valamiért hamarabb ki lett szállítva .
-Oh. Hát akkor köszönöm. Viszlát.
-Viszlát.

Behoztam a kutyát , csináltam neki fekvőhelyet, enni, inni. stb..


*MÁSNAP NEYMAR SZÜLINAPJA.
ESTE NYOLC ÓRA*

Felvettem a ruhát , kisminkeltem magam , majd a kiskutyát beraktam  egy díszes dobozba majd elindultam.  Hamar oda is értem. Csöngettem , majd Neymar nyitott ajtót. 

-Szia. -Adtam egy csókot köszönésképpen .
-Szia, gyere már vártalak.
-Hát akkor boldog szülinapot Neymarom. -Majd mosolyogva odaadtam neki az ajándékot.
-Köszi. -Adott egy puszit az arcomra.

Neymar levette a doboz tetejét és mikor meglátta mi van benne  , nagyon  boldognak látszott .Láttam rajta hogy örül neki.


-Jaj baby , nagyon köszönöm.  Annyira tetszik.
-Nincs mit. Tudtam hogy szerettél volna egy kiskutyát.
-Már tudom hogy mi lesz a neve. Poker.-Mondta Ney.


Megöleltük egymást majd bementünk a nappaliba ahol már a többiek voltak. Ott volt Rafaella,  Dani Alves , Messi, Munir  és a barca többi csapat tagja , valamint Neymar szülei. Mikor meglátták  ,  mit kapott Ney, mindenki oda ment hogy megnézzék azt a cuki kutyust.  Beszélgettünk, nevetgéltünk a srácokkal , majd Neymar megszólított hogy menjek vele. 

-Mivel még nem láttad a szüleimet , így most van alkalmam hogy bemutassalak nekik. -Mondta , majd a kezemet megfogta és oda vezetett szüleihez . 

-Anya, apa szeretném bemutatni a barátnőmet. 
-Jessica Alba .
-Nadine Santos, ő pedig a férjem  Neymar da Silva Sr.  . örülünk hogy megismerhettünk .
-Én is.- Fogtam kezet velük. 
-És mióta vagytok együtt?-Kérdezte Nadine.
-három hónapja .-Mosolyodtam el.
-Örülünk hogy Neymar újra megtalálta a boldogságot Bruna után. -Szólalt meg Neymar apja.
-Apa , Brunát hagyjuk . -Szólt közbe Ney.

Majd oda mentünk a többiekhez .  Megérkezett a torta, majd mindenki elkezdte énekelni a 'boldog szülinapot' dalt.

-Neymar kívánj . -Szólt oda Munir.

Majd elfújta a gyertyákat. Nemyar felvágta a tortát , és enni kezdtünk . Megszólalt a zene és mindenki táncra perdült.  Éjfélkor már mindenki elment , csak mi ketten voltunk Neymaral. Segítettem neki összepakolni , összetakarítani . 

-Na asszem én megyek.-Szólaltam meg.
-Várj! Aludj itt. Nem szeretném hogy ilyen későn mászkálj az utcán.- Fogta meg Ney a kezem. 
.Rendben.- Mosolyodtam el.
-Mondtam már neked hogy mennyire gyönyörű vagy?- Lépett közelebb Neymar.
-Vagy ezerszer. - Majd ajkaink összeértek.

Csináltunk a kutyusnak alvóhelyet , raktunk ki neki enni, inni. 

-Látom tetszik neki az új otthon. - Mondta mosolyogva Neymar.

Bementem a fürdőbe  , lefürödtem , aztán Neymar is .  Felvettem Neymar egyik pólóját . Hát eléggé nagy volt.

-Jól áll neked a pólóm.-Kacsint a fürdőszobából jövet Ney.
-Köszi.-Nevettem el magam.

Majd befeküdtünk az ágyba , Neymar átkarolt és úgy aludtunk el..


Sziasztok. Meghoztam a kövi részt. Remélem tetszik majd. Légyszíves írjátok meg majd kommentbe. :) 

ui:  Boldog Valentin napot! :D 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése