2015. március 5., csütörtök

12. rész    PART 1 

Reggel Neymar karjai közt ébredtem . Éreztem hogy biztonságban érzem magam a karjai közt. Kiszabadítottam magam majd bementem a fürdőbe.  Megmostam az arcom és lementem.  Fogtam magam  és neki álltam  reggelit csinálni.  Mikor készen lettem vele , megterítettem az asztalt.  Majd éreztem hogy valaki átkarol. 

- Jó reggelt kincsem! - Köszönt Neymar majd megcsókolt .
-  Neked is.- Csókoltam vissza.
- Milyen finom  illatok szállnak itt a konyhába. 
- Igen . Gondoltam csinálok reggelit. - Mondtam.

Leültünk az asztalhoz és elfogyasztottuk a reggelit. Ezután Neymar felment öltözni , én addig beraktam a tányérokat a mosogatógépbe . Azután  én is felmentem átöltözni . Kiválasztottam egy kényelmes szettet  , majd a fürdőbe mentem.   Megfésültem hajam , felkötöttem , és enyhe sminket  vittem fel szememre.

- Mit csinálunk ma? - Kérdeztem meg Neymart a fürdőből jövet.
-  Hát . -Húzott közelebb magához.  Lesz ma edzésem .  Ha akarsz eljöhetsz, aztán..-Mondta volna tovább , de én félbeszakítottam .
- Mozi. Menjünk moziba . - Tettem fel az ajánlatot.
- Rendben.  - Mondta Neymar .  És mit nézzünk meg ?
- Szürke 50 árnyalatát. - Kacsintottam. 
- Oké. Úgy is kíváncsi vagyok milyen film ez. - Mosolyodott el.

Lementünk , és elindultunk a stadion felé. Mikor odaértünk  Munir , Dani és Suarez  a kanapén ülve  FIFA 15 játszottak. 

- Sziasztok. - Köszöntünk.
- Sziasztok.- Mondták egyszerre a fiúk .

Addig amíg Neymar átöltözött addig a telefonomon zenét hallgattam . Mikor már mindenki készen állt,  kimentek a pályára.  Neymar adott egy puszit az arcomra , és oda ment a többiekhez . 

- Olyan szép pár vagytok együtt. - Mondta Munir.
-Köszi. Nagyon szeretem Jessicat.  Soha nem tudnák neki fájdalmat okozni. Nem hittem volna hogy az előző kapcsolatom után  újra boldog lehetek.  - Válaszolta  mosolyogva  Neymar. 

Míg a pályán voltak  én addig zenét hallgattam .  Csináltam  egy lépet és azt felraktam instagramra . Egy óra múlva vége lett az edzésnek.  Amíg Neymar készülődött  addig én a kocsinál vártam...


Sziasztok :)  Bocsánat hogy csak most tudtam írni új részt, csak elfoglalt voltam.  Kicsit rövid lett :/ de  hamarosan jön a folytatás :D :) 

1 megjegyzés:

  1. Gyorsan folytatásr kérek! :))
    Ha van időd olvasd el az enyémeket is;)
    http//everythingissobeautifuly.blogspot.hu/?m=1

    VálaszTörlés