2015. április 1., szerda

Sziasztok :)  Itt az új rész . Remélem tetszeni fog, és légyszíves kommentbe írjátok le ha tetszik :)  Jó olvasást :) ui: És köszönöm a +2 új feliratkozót ! 


13. rész

Reggel arra keltem hogy valaki mászkál a szobába. 

-Neymar , te vagy az? - Kérdeztem álmoskás hangon .
-Igen én vagyok. Jó reggelt.-Felelte Neymar és a számra lehelt egy csókot .
-Mennyi az idő ? 
-Fél tizenegy .-Válaszolta .
-Mennyi?! Akkor nyomás ki az ágyból. Nem szokásom ilyen sokáig aludni.

Kikeltem az ágyból és bementem a fürdőbe . Szemeimen látszott hogy fáradtak és kisírtak. Megmostam az arcom és lezuhanyoztam . Kellemes és nyugtató érzés fogott el a víz meleg érzése miatt. Még igazából most sem érem fel ésszel ami történt , de ezt fel kell emésztenem. testem köré csavartam a törölközőt és visszamentem a szobába ruhát keresni.

 Miután kiválasztottam , felvettem a ruhát  majd megfésültem hajam és lementem . Neymar épp reggelit készített . Leültünk az asztalhoz és megreggeliztünk . 

-Mihez kezdjek egyedül ekkora házba? - Tettem fel magamnak a kérdést , amit Neymar meg is hallott. 
-Ideköltözhetek , ha akarod. -Tette fel az ajánlatot Neymar.
-Nem, ezt nem kérhetem. -Bólogattam  fejemet.
-De szeretnéd?-Fogta meg kezem .
-Szeretném, de..
-Akkor ideköltözök . -Szakított félbe.
-Biztos hogy ezt akarod?-Kérdeztem.
-Igen. Nem hagylak itt egyedül ekkora házban . 

Láttam arcán hogy komolyan gondolja  , így nem tehettem ellene semmit.

-Rendben akkor.  Köszönöm. -Mosolyodtam el.
-Nagyon szívesen. - Majd ő is elmosolyodott .

Megreggeliztünk és elindultunk Neymar házához . Bekapcsoltam a  rádiót . Pont egyik kedvenc számom szólt amit elkezdtem énekelni. 

-De szép hangod van . -Dicsért meg Neymar.
-Áá , dehogy. 
-De . Nagyon szép.
-Hát jó ha te mondod.  -Nevettük el magunkat .

Mikor megérkeztünk a kis Poker kutyus  már  várt minket az ajtó mögül . Rögtön oda is jött hozzánk . Leguggoltam hozzá és megsimogattam fejét.  Felmentünk a szobába és összepakoltuk  Neymar cuccait . Beraktuk őket a kocsiba , majd Poker cuccait bepakoltuk..  Mikor készen lettünk elindultunk. Poker hazáig az ablakon kukucskált ki.  Amikor megérkeztünk bepakoltuk  a cuccokat , kipakoltuk őket és aztán fáradtan  dőltünk  le mindketten az ágyra .

-Kérsz inni? -Kérdeztem.
-Igen.-Felelte Neymar. 

Lementünk majd egy frissítő italt töltöttem magunknak amit el is fogyasztottunk.  Aztán kimentem a kertbe és a hintaágyra ültem.  Egy percre elgondolkodtam a mostani helyzetemen . Majd egy könnycsepp szaladt végig arcomon.  Utánam kijött Neymar is aki nem mondott semmit , csak leült és szorosan magához ölelt. Karjai közt nyugodtságok  és védelmet éreztem. Mikor már megnyugodtam elengedtem és megcsókoltam . Levegő hiányába váltunk el mindketten . Egymásra mosolyogtunk majd Neymar megfogta kezem és azt mondta  minden helyre fog jönni.  Lassan beesteledett . Felmentem a szobámba és megnéztem a laptopon a közösségi oldalaim.  Feltettem instagramra egy képet apáról és hozzá ezt írtam : " I love you  father . "  ....


2 megjegyzés: