2015. március 27., péntek

12. rész   PART 2

Mikor végzett Neymar , beszálltunk a kocsiba . Mondtam neki hogy  vigyen haza , majd mikor megyünk a moziba jöhet értem. Mikor haza értem nem találtam otthon apát.  Hm.. biztos csak elment a boltba vagy  nem tudom. Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a tv-t. Épp  a kedvenc sorozatomnak az ismétlése ment.  megnéztem és kikapcsoltam a tv-t.  Felmentem skype-ra , és mikor megláttam hogy Amanda fent van, gondoltam beszélek vele.

- Szia Am. - Köszöntem neki mosolyogva.
-Szia Jessica. Hogy vagy?
-Jól vagyok. Minden rendben. És te ?
-hát  mondhatni jól.
-Mikor látogatsz meg? -Kérdeztem meg.
-Pár hét és megyek. De majd szólni fogok neked.
-Oké.

Ekkor megcsörrent a telefonom.

-Bocsi Am, most mennem kell. Majd beszélünk szia.
-Szia

Majd felvettem a telefont.

-Jó napot! Maga Jessica Alba ? -Kérdezte meg egy nő.
-Igen én vagyok. Miben segíthetek?
-Sajnálattal közlöm hogy az ön édesapja meghalt . Autóbalesetben. - Mondta a nő . 
-Micsoda ?! ez nem lehet ! Hol van ?
- Jöjjön be a kórházba és mindent elmondok.
-Rendben. Azonnal indulok.

Letettem a telefont és a sírás tört ki belőlem. Felhívtam Neymart , akinek fogalma sem volt arról mi történt, csak szóltam neki hogy jöjjön ide. Néhány perc után megérkezett .

-Szia Neymar.
-Szia, miért sírsz ?- Kérdezte lepődötten . 
-Apukám meghalt autóbalesetben . Tört ki belőlem még jobban a sírás. 
-Úristen ! Nagyon sajnálom baby. -Ölelt meg majd a homlokomra egy puszit adott.
-Kérlek vigyél be a kórházba.

Elindultunk a kórházba  és amilyen gyorsan csak  tudtunk , odamentünk .  Mikor odaértünk vettem az irányt gyors léptekkel  a recepció felé.

-Jó napot. Magával beszéltem telefonon ?
-Igen. Theresa nővér vagyok.
-Jessica.  Elmondaná mi is történt ?
-Az ön édesapja autóbalesetben  életét vesztette. 
-De még is hogy ?-Kérdeztem 
-Összeütközött egy kocsival  , és a kocsi a fának csapódott . Néhány végtagja el is tört , de mikor behoztuk  akkor még eszméleténél volt, de pár perc után már nem volt. 
-Ezt nem hiszem el. -Sírtam újra el magam . Köszönöm hogy elmondta. És most hol van ? 
-Abba a helységbe ahol az elhunytakat tartják. 
-Oh , akkor köszönöm hogy tájékoztatott . Viszlát.
-Viszlát . És részvétem

Rosszul éreztem magam ezért kicsit leültem. 

-Kicsim, minden rendben van ?-Guggolt le elém Neymar.
-Nem. Nincs. Nem tudom hogy mihez fogok kezdeni. Még elbúcsúzni se tudtam tőle.-Néztem le Neyamrra.
-Próbálj megnyugodni .  Minden rendbe fog jönni. Gyere menjünk.
-Neymar ?-Álltam fel a székből.
-Igen?
-Köszönöm hogy itt vagy mellettem. Szeretlek.
-Én is szeretlek. Mindig vigyázni fogok rád.-Ölelt meg Ney.

Elindultunk ki a kórházból és haza mentünk . Megkértem Neymart hogy aludjon itt , amibe bele is egyezett . Túlságosan rossz állapotban voltam , ezért mikor haza értünk elmentem aludni 






4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a blogod!*-*
    Ha van időd,nézz be az enyémbe is!:)
    www.neymarandme.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Már beleolvastam a tiédbe is :) Nagyon tetszik :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon joooo lett!! *-*
    Siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés